Frequently Asked Questions

Czy jesteście wedding plannerami?

Nie, nie jesteśmy wedding plannerami. Jesteśmy projektantami ślubnymi. Wśród naszych usług znajdziecie Państwo kompleksowy projekt aranżacji dekoracji na który składają się: dekoracje florystyczne i wszelkie formy kwiatowe zarówno podwieszane jak i stojące, tekstylia, meble, elementy dekoratorskie, oświetlenie architektoniczne jak również pełny montaż dekoracji oraz jej demontaż.

Jesteśmy oczywiście otwarci na pełną współpracę z Państwa wedding plannerem w celu stworzenia ślubu Państwa marzeń! Dla Klientów z wedding plannerami, którzy przygotowują pełny projekt aranżacji dekoracji, z radością proponujemy współpracę i realizację tej wizji, oferując nasze bogate doświadczenie oraz dodatkową pomoc projektową.
Jeżeli nie zatrudniacie Państwo wedding plannera, proponujemy wykonanie kompleksowego projektu dekoracji od podstaw wraz z wizualizacją.


 

Czy samodzielnie wykonujecie aranżacje i kompozycje kwiatowe, czy też zlecacie je zewnętrznym podwykonawcom?

Posiadamy własny zgrany zespół florystów. Wszystkie zdjęcia na naszej stronie internetowej przedstawiają prace wykonane przez nasz zespół. Posiadamy również, ogromne zaplecze elementów dekoratorskich (ponad 20.000 artykułów), w tym duży wybór świeczników, podtalerzy, wazonów, nośników na kwiaty, kolorowych tekstyliów oraz mebli, które z radością Państwu wypożyczymy.


 

Czy muszę znać mój budżet przed umówionym  z Państwa spotkaniem?

Tak,  gdyż jest to bardzo pomocna informacja, która pozwoli nam przedstawić Państwu propozycje i rozwiązania dostosowane do Państwa budżetu. Zdajemy sobie sprawę, iż budżet bywa elastyczny i może ulec zmianie, jednakże potrzebujemy mieć orientację jaki budżet znajduje się w Państwa strefie komfortu.

Z przyjemnością podamy Państwu podczas rozmowy telefonicznej podstawowe ceny pojedynczych elementów dekoracji, kompozycji kwiatowych  czy też ogólne ceny wyjściowe realizacji, aby umożliwić Państwu podjęcie decyzji o umówieniu indywidualnego spotkania w naszym Showroomie.


 

Czy muszę znać moją datę i miejsce wydarzenia, aby umówić spotkanie?

Tak. Niestety nie możemy przeprowadzić spotkania, nie posiadając tych danych.


 

Czy realizujecie projekty wyjazdowe, poza woj. Mazowieckim ?

Tak.  Koszty dojazdu, wynajmu chłodni oraz zakwaterowania ekipy są kosztami dodatkowymi, które należy uwzględnić w takich realizacjach.


 

Czy poza ślubami wykonujecie Państwo również inne eventy?

Tak. Zajmujemy się  kompleksowym projektowaniem scenografii oraz  florystyki podczas eventów firmowych, wydarzeń, otwarć  jak i innych uroczystościach rodzinnych takich jak: urodziny, komunie, chrzciny, baby shower, 1 roczek ect.


 

Czy wykonujecie więcej niż jedną realizację dziennie?

Tak. Jesteśmy w stanie wykonać kilka realizacji dziennie. Jednakże w przypadku niektórych realizacji logistyka bywa tak skomplikowana, iż wówczas przyjmujemy tylko jedną realizację na dany dzień.  Każdy projekt  jest oceniany pod tym względem indywidualnie.


 

Jak mogę uzyskać więcej informacji?

Zapraszamy do skorzystania z naszego formularza kontaktowego w zakładce kontakt. - LINK

Enjoy Your Perfect Moment

PERFECT MOMENT WEDDING & EVENT DESIGN © 2019